Aby zacząć korzystać z kalendarza, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami.

Ustalenie grafiku
Aby rozpocząć pracę z kalendarzem należy najpierw dodać terminy przyjęć danemu pracownikowi.
Możesz to zrobić jako admin kliniki w ustawienia > pracownicy > ustawienia pracownika > ustawienia kalendarza > dodaj godziny przyjęć.

Dodając godziny przyjęć, wybierz najpierw dzień nowego grafiku, następnie wpisz godzinę od-do, a następnie wybierz daty obowiązywania grafiku.

Dodawanie nowego grafiku lekarzowi

Dodanie wizyty
Po dodaniu grafiku pozostaje dodać wizytę do kalendarza. W zakładce Kalendarz z menu bocznego pojawią się wolne terminy na podstawie grafiku, który uzupełniłeś w poprzednim kroku.
Wolne terminy są oznaczone ciemniejszym niebieskim na kalendarzu - wskazuje to na to, że w tym czasie możesz umówić wizytę do tego gabinetu/kalendarza. Dzięki opcji dodania wizyty przez kliknięcie w konkretny kafelek na kalendarzu, automatycznie ustawi się gabinet/kalendarz oraz data rozpoczęcia.

Wolne terminy na kalendarzu

Uzupełnienie parametrów wizyty

Aby dodać wizytę musisz wyszukać pacjenta (z bazy pacjentów kliniki) lub dodać nowego i wybrać rodzaj usługi. Po uzupełnieniu parametrów, pokaże się zielony komunikat, że termin jest dostępny lub czerwony komunikat, że termin jest niedostępny.

Dodawanie wizyty do kalendarza

Jeśli wizyta została dodana do kalendarza to otrzymasz potwierdzenie, a pacjent otrzyma powiadomienie SMS lub EMAIL.

Potwierdzenie dodania wizyty do kalendarza
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!